zaterdag 4 maart 2017

thema Alle kleuren van de regenboog




Beste ouders

Na de vakantie verwelkomen we Camille, Eliano en Tessa. 
We geven hen wat gewenningstijd om dan op donderdag te starten met het thema 'Alle kleuren van de regenboog'
Daarvoor heb ik jullie hulp nodig. We werken elke dag rond een 1 kleur. Om de kleuren echt visueel voor te stellen en op een leuke en speelse manier aan te leren zou het fijn zijn als jullie peuter 'in het kleur van de dag' gekleed naar school komt. Ik zal ook foto's nemen. Die zien er altijd heel leuk uit :) 

even samengevat
donderdag 9 maart: De RODE dag
vrijdag 10 maart: De GROENE dag 
maandag 13 maart: De GELE dag
dinsdag 14 maart:De BLAUWE dag

woensdag 15 maart ben ik niet aanwezig wegens familiale redenen. 
Donderdag 16 maart: mijn lievelingskleur (hoeft geen hoofdkleur te zijn)


Vrijdag 17 maart is het pyjamadag ter ere van BEDNET. Omdat wij in het 1e leerjaar een leerling hebben die onderwijs volgt via Bednet (een online systeem die ervoor zorgt dat ernstig zieke leerlingen vanuit hun thuis de lessen kunnen volgen van in de klas, met een camera en een microfoon)
Het zou fijn zijn als alle kindjes in hun pyjama naar de klas komen. (Best met nog een t-shirt of een trui eronder) Juf gaat alvast haar mooiste pyjama uit de kast halen. We starten de dag met een ochtenddansje en gaan daarna ook eens op bezoek bij juf Sara van het eerste leerjaar. We gaan die speciale computer eens gaan bekijken. 

Alvast bedankt voor de medewerking
Groetjes
juf Heleen

ps. De directeur stuurt vaak een mail naar jullie. Ik hoor dat niet alles toekomt. Zouden jullie in het schriftje willen noteren als je GEEN mails ontvangt en ook je e-mailadres. Dan geeft ik dit door aan de directeur. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen